Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

sEmAngAt YanG HiLAnG

hmm...semalaman aku menunggu..menunggunya..menunggu dan terus menunggu..padahal satu berita darinya pun aku tidak terima..sedangkan aku tahu..dia pulang hari ini..begitu bersemangat aku sekarang..menunggu pesanan & panggilan darinya..malam sudah tiba menjelma..pesanan & panggilan darinya tidak aku terima..betapa aku risau dan pelik..fikiran ku mula bertanggapan yang tidak tidak dan negatif..persoalan bermain di benak fikiranku...adakah dia tak apa apa??adakah dia lupakan aku??adakah dia sudah jumpa bunga yang lain..yang lebih harum dan wangi serta menarik??ahh..kenapa tiada apa apa dari nya..walaupun sepucuk surat ringkas..
setelah penat menunggu aku telah membuat keputusan untuk mengirim sekeping memo ringkas kepada nya..
"assalamualaikum..(namanya)x ingt (namaku)k?xbalik lg?"
ahh...spntas kilat dia mmbalas memo itu.."owh(namaku)..maaf..(namanya)bawu balek ni..bas lewat.."
ahh..knp x msg sblum ni...dalam hati ku...aku pom membalas nya..."owh"
dia balas balik..(namaku),(namanya)ngantuk ahh..nk tidur..nite"
begitu senang untuk memberitahu sebegitu..sedangkan aku menunggunya...begitu lama..ahhhh..biarkan lahh...
aku termenung sehingga terlelap..sambil mendengar lagu
                   >>derita merindu<<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...