Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

HaRi yAnG mEnYediHkAn <^,^>

2008<form 3>

daa tiba masa untuk trial PmR....jadi kami menyusun kerusi dan meja...or mngkin bkn trial...maybe...ujian penilaian 2...aku duduk di tepi Rizauddin....bdak kelas aku yaNg aku xBeraPa beKenaN....beTapa Malangnya aku duduk di tepi budak Rizauddin (...) tuu...hiSShhhhh!!!!aku di tendang oleh dia,Rizauddin yg (...)..hishh!!!nk marah niyhhh.....sampai skarang aku tak boleh lupa..dia tendang aku dengan kaki dia+kasut dia...xhormat perempuan  langsung...lepas je kejadian tu berlaku..smpai skrng aku xpenah bercakap dengan nya..n agpomm..pas PMr tuu dia berentii sekolah...nak oyak dia BODO boleh x???????????????hishhhh!!!!!!!!!!!!!!!aku hanya boleh sabar...lagipon dia seperti lelaki yanG tidak berhaTi perut...TakOt aku je YanG bertamBah sakit.....kepada Rizauddin B.pok oud.....Aku masih mengingatI nya samPai sekaRang..maLah...mungkin masih ada oRang yG inGt niy...oR.....muNgkiN xdaaa..haahaaa...xpa....aGak2nya..PiKa ingt tak??????????iNgat KowTTTT.....hehehhehe......heheheh.....hishhhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...