Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

seMaLamAn Di teMaNi bIntAng

cantik sungguh tajuk kali ini...aku++wan azmaizura bt wan yusoff+lain2..ahhaa...kami baring di tepi pantai...malam niy malam pertama dan terakhir kami..kerana malam besok kami perlu balik coz esok ada kem easy math yg kami perlu pergi...ahhaaa...malam ini...nur salfarina + mas afila + sapa2 yg dah tidur dalam khemah...aku dngn wan melihat bintang di langit...tetiba...aku tengok ada orang lalu dan mendekati kami..hahahaha..cikgu rupo nyaa....cikgu tanya..awk niy nk tidur sini k??kami jawab...dop ah cikguu...ambik angin jew...berkongsi tuala wan untuk selimut...ahhhaaahhahhaa...so hangat....hehehehehehehe...

hmmm...aku x ingt daaa cerita niy...tapi..yang pasti..bangun esok hari tuu..aku ada dalam khemah ku sendiri...tidur di situu......issHHHsssssHHhhh3!!! sape angkat aku???ataupom aku bermimpi..
aku saja ada jawapan nya....

Jawapan nya ialah..aku bangun p tdo dalam khemah tuu...ahhahaha

i love u all.....paling bez ialahh..jadi mak solehah+bertanggungjawab dalam malam bintang bebintang (malam kebudayaan)
huhuhuhuhuhuhuhuuu...begitu saat yang sangat paling begitu bez...ahhaa..walaupom xda ctuu...kami dapat tempat ke dua iaitu naib johan...dengan alasan... bebudak KRS tuu lbh bagus agihh....emhh...setakat Ahmad Fitri++sep2 dye..ahahhaaa..apa2pom...daa wt yg terbaik bukannnnnnnnnnnnn???????????????
=yahhhhhhhh....terbaik sudaaaaaaaaa!!
malangnyaaaaaa.....aku xdapat ambik hadiah tuu...pada hari pnyampaian hadiah tu, aku+salfarina+wan azmaizura+zirah+umirah+syahir perlu g ke kem easy math...

tapi tak apa..aku tak ada or ada..kerja dah pom beres...huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

>>>>sekian saja kerana sudaaaa panas latop niy..ahahhaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...