Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 7, 2011

Dalam PerJaLaNan Kami Ke Kelas dari maKmal SaiNs

2008<foRm3>

hmm...Aku, Azfika, shAhRizal dan kawan2 lain..kami berjalan dengan teratur nya..aku berada di depan sekali meninggalkan budak2 niy...sblom smpai kt smpang nk masuk pejabat..aku ternampak belalang yang comeyll bewarna hjauu...aku pnggil azfika and shahrizal datang tengok...shahrizal berlari ke arah akuu..."jaa..tengok niyhh...comey kaa dop??"kata aku serentak bertanya kpd azfika n tunjuk kpd shahrizal...shahrizal ambik belalang tuu lalu pnggil geng yang x bape nk baek...dalam hati aku..lau bebudak tuu tngok..mst sampai ajal belalang niyhh...so...aku ambik keputusan pukul tangan shahrizal...agaggaahhaa...jatuk belalang tuu n larii...azfika pom kata..."shahrizal saje ahh tuu wt gtuu coz nk soh ada(pnggln pika kpd ku) katok tngn dye..ahahhahaa...

 i love u alll my friendss...kenangan kita xkan ku lupaa...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...